Próbálja fel virtuálisan és rendeljen ingyenes szállítással. Próbálja fel virtuálisan és rendeljen ingyenes szállítással.

Szállítási információk

Minden termékünk raktáron van, így házhoz szállítás központi raktárunkból gördülékenyen történik. Jelenlegi járványügyi helyzetben fokozottan ügyelünk a megrendelések feldolgozása során mind munkatársaink és az általunk kézbesített csomagok vírusvédelmére. Speciális fertőtlenítéssel védjük a termékeket a kórokozóktól. Ügyelünk a tisztaságra, naponta többször fertőtlenítést végzünk.

A koronavírus fenyegetése miatt arra kérjük, ha teheti, rendeljen online napszemüveget. Házhoz szállítással és online bankkártyás fizetéssel minimálisra csökkentheti a kockázatot. 

A megrendelt napszemüveg házhoz szállítását partnerünk, a GLS Hungary Kft. végzi.

Házhoz szállítás díja: INGYENES.

Nálunk nincsennek rejtett költségek, így sem utánvételi díjat, sem házhoz szállítási díjat nem számolunk fel. 

 

Szállítási idő: 

 

  • Munkanapokon 12 óráig beérkezett megrendelések feldolgozása és futár szolgálatnak történő átadása még aznap megtörténik.
  • Munkanapokon 12 óra után érkezett megrendelések a rendelést követő munkanapon kerülnek feldolgozásra és átadásra a futár szolgálat részére.
  • Hétvégén és ünnepnapokon leadott megrendelések feldolgozása és futárszolgálat felé történő átadása az első munkanapon történik. Hétvégi szállítás nincs, kivétel abban az esetben van, amikor munkanap áthelyezés történik.

A megrendelés várható szállítási idejéről a termék kosárba helyezése előtt, a termék oldalon tájékozódhat. Minden esetben a várható, valós szállítási időt mutatjuk.

Szállítási idő kiemelt, ünnepi időszakban: ünnepi időszakban a megrendelések feldolgozása szünetel és a csomag küldés szünetel. Ezen időszak alatt összegyűlt megrendelések feldolgozása akár több napot is igénybe vehet. 

A megrendelés feldolgozását követően a csomagot átadjuk a futár szolgálatnak. A várható kiszállítás idejéről minden esetben e-mail-en keresztül tájékoztatást küldünk, melyben megtalálja a csomag követéshez szükséges kódot. 

A tájékoztató e-mail várhatóan a megrendelés napján az esti órákban kerül automatikusan kiküldésre. 

Amennyiben szeretné tudni, hol jár a csomagja, a "GLS csomagkövetés" oldalán megteheti:

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Jelenlegi járványügyi helyzetben a megelőzés a legfontosabb. A csomag átvételekor is ügyeljen az óvintézkedésekre! Legyen Önnél toll, viseljen gumikesztyűt és átvétel előtt és után is mosson kezet. 

A GLS Futárszolgálata a házhoz szállítást hétfőtől-péntekig normál munkaidőben, 8-17 óra között, kizárólag Magyarország területén végzi. Ha a GLS munkatársai nem tudják az első alkalommal kézbesíteni a csomagot, akár még további két alkalommal is megkísérelik a kiszállítást. Csomagszállítással kapcsolatos kérdésekre a GLS oldalán is informálódhat: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagszallitas

Kérjük, hogy rendelése leadásakor tüntesse fel telefonszámát és e-mail címét, hogy a futár kapcsolatba tudjon lépni Önnel. Amennyiben az időpont vagy a szállítási cím nem megfelelő, kérjük vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálattal.

Ideális esetben a csomagot GLS munkatársai személyesen Önnek kézbesítik. Aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot, vagy az Ön nevében az egyik családtagja veszi át a küldeményt.

A GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e Önnek a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni. Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.

GLS ügyfélszolgálat (H-P: 7:00-20:00): +36 1 802 0265.

Megrendelt napszemüveg csomagolása

Sokszor kérdés ügyfélszolgálatunkon, hogy hogyan tudjuk úgy becsomagolni a napszemüveget, hogy töretlen és sérülésmentes módon érkezzen otthonában. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan óvjuk a megrendelt napszemüveget.

A rendeléseket erős kartonból készült dobozban szállítjuk.

A rendeléseket nagyon szép, erős kartonból készült dobozban szállítjuk, a napszemüveget minden esetben becsomagoljuk fóliába és belsejébe térkitöltő légpárnát teszünk, így garantáljuk, hogy tökéletesen épp formában érkezzen meg a rendelt napszemüveg.

 

 

Visszaküldés 

A csomagot az alábbi címre kérjük: GLS General Logistics System Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

A visszaküldés díja minden esetben a megrendelőt terheli. Utánvétellel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.