Üzleteink május 25-től az eredeti nyitvatartás szerint érhetők el. Részletek itt! Üzleteink május 25-től az eredeti nyitvatartás szerint érhetők el. Részletek itt!

Szállítási információk

Minden termékünk raktáron van, így házhoz szállítás központi raktárházunkból gördülékenyen történik. Jelenlegi járványügyi helyzetben fokozottan ügyelünk a megrendelések feldolgozása során mind munkatársaink és az általunk kézbesített csomagok vírusvédelmére. Speciális fertőtlenítésel védjük a termékeket a kórokozóktól. Ügyelünk a tisztaságra, naponta többször fertőtlenítést végzünk.

A koronavírus fenyegetése miatt arra kérjük, ha teheti, Rendeljen online napszemüveget. Házhoz szállítással és online bankkártyás fizetéssel minimálisra csökkentheti másokkal, valamint a covid-19 vírussal való érintkezését. Így megvédheti magát és családját a Covid-19 világjárvány veszélyétől. 

A megrendelt napszemüveg házhoz szállítását partnerünk, a GLS Hungary Kft. végzi.

Házhoz szállítás díja: INGYENES.

Nálunk nincsennek rejtett költségek, így sem utánvételi díjat, sem házhoz szállítási díjat nem számolunk fel. 

 

Szállítási idő: 

Jelen járványügyi helyzetben sajnos előfordulhatnak késések, azonban mindent megteszünk, hogy minimálisra csökkentsük ennek valószínűségét. 

A beérkezett rendeléseket jelen helyzetben a korábban megszokott 1 munkanapos szállítási idő akár  3-4 munkanapra is csúszhat. 

Türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük! A szállítás várható idejéről e-mailon tájékoztatni fogjuk. 

Bízunk benne, hogy hamarosan visszatértünk a megszokott szállítási rendhez.

  • Munkanapokon 12 óráig beérkezett megrendelések feldolgozása és futár szolgálatnak történő átadása még aznap megtörténik.
  • Munkanapokon 12 óra után érkezett megrendelések a rendelést követő munkanapon kerülnek feldolgozásra és átadásra a futár szolgálat részére.
  • Hétvégén és ünnepnapokon leadott megrendelések feldolgozása és futárszolgálat felé történő átadása az első munkanapon történik. Hétvégi szállítás nincs, kivétel abban az esetben van, amikor munkanap áthelyezés történik.

A megrendelés várható szállítási idejéről a termék kosárba helyezése előtt, a termék oldalon tájékozódhat. Minden esetben a várható, valós szállítási időt mutatjuk.

Szállítási idő kiemelt, ünnepi időszakban: ünnepi időszakban a megrendelések feldolgozása szünetel és a csomagküldés szünetel. Ezen időszak alatt összegyűlt megrendelések feldolgozása akár több napot is igénybe vehet. 

A megrendelés feldolgozását követően a csomagot átadjuk a futár szolgálatnak. A várható kiszállítás idejéről minden esetben e-mail-on keresztül tájékoztatást küldünk, melyben megtalálja a csomagkövetéshez szükséges kódot. 

A tájékoztató e-mail várhatóan a megrendelés napján az esti órákban kerül automatikusan kiküldésre. 

Amennyiben szeretné tudni, hol jár a csomagja, a "GLS csomagkövetés" oldalán megteheti:

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Jelenlegi járványügyi helyzetben a megelőzés a legfontosabb. A csomag átvételekor is ügyeljen az óvintézkedésekre! Legyen Önnél toll, viseljen gumikesztyűt és átvétel előtt és után is mosson kezet. 

A GLS Futárszolgálata a házhoz szállítást hétfőtől-péntekig normál munkaidőben, 8-17 óra között, kizárólag Magyarország területén végzi. Ha a GLS munkatársai nem tudják az első alkalommal kézbesíteni a csomagot, akár még további két alkalommal is megkísérelik a kiszállítást. Csomagszállítással kapcsolatos kérdésekre a GLS oldalán is informálódhat: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagszallitas

Kérjük, hogy rendelése leadásakor tüntesse fel telefonszámát és e-mail címét, hogy a futár kapcsolatba tudjon lépni Önnel. Amennyiben az időpont vagy a szállítási cím nem megfelelő, kérjük vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálattal.

Ideális esetben a csomagot GLS munkatársai személyesen Önnek kézbesítik. Aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot, vagy az Ön nevében az egyik családtagja veszi át a küldeményt.

A GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e Önnek a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni. Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.

GLS ügyfélszolgálat (H-P: 7:00-20:00): +36 1 802 0265.

Megrendelt napszemüveg csomagolása

Sokszor kérdés ügyfélszolgálatunkon, hogy hogyan tudjuk úgy becsomagolni a napszemüveget, hogy töretlen és sérülésmentes módon érkezzen otthonában. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan óvjuk a megrendelt napszemüveget.

A rendeléseket erős kartonból készült dobozban szállítjuk.

A rendeléseket nagyon szép, erős kartonból készült dobozban szállítjuk, a napszemüveget minden esetben becsomagoljuk fóliába és belsejébe térkitöltő légpárnát teszünk, így garantáljuk, hogy tökéletesen épp formában érkezzen meg a rendelt napszemüveg.

 

 

Visszaküldés 

A csomagot az alábbi címre kérjük: GLS General Logistics System Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

A visszaküldés díja minden esetben a megrendelőt terheli. Utánvétellel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.