INGYENES szállítás minden megrendelésre! INGYENES szállítás minden megrendelésre!

Szállítási információk

A megrendelt napszemüveg házhoz szállítását partnerünk, a GLS Hungary Kft. végzi.

Házhoz szállítás díja: INGYENES

Sem utánvételi díjat sem házhoz szállítási díjat nem számolunk fel.



Szállítási idő év közben:

  • Munkanapokon 12 óráig beérkezett megrendelések feldolgozása és futárszolgálatnak történő átadása még aznap megtörténik.
  • Munkanapokon 12 óra után érkezett megrendelések a rendelést követő munkanapon kerülnek feldolgozásra és elküldésre.
  • Hétvégén és ünnepnapokon leadott megrendelések feldolgozása és futárszolgálat felé történő átadása az első munkanapon történik. Hétvégi kiszállításunk nincs, kivétel abban az esetben van, amikor munkanap áthelyezés történik.

Szállítási idő kiemelt, ünnepi időszakban: ünnepi időszakban a megrendelések feldolgozása szünetel és a csomagküldés szünetel. Ezen időszak alatt összegyűlt megrendelések feldolgozása akár több napot is igénybe vehet.

A csomag elküldését követően, a várható kiszállítás idejéről minden esetben tájékoztatást küldünk, melyben megtalálja a csomag nyomkövetéséhez szükséges kódot.

Amennyiben szeretné tudni, hol jár a csomagja, a GLS csomag keresés oldalán megteheti:

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

A GLS Futárszolgálata a házhoz szállítást hétfőtől-péntekig normál munkaidőben, 8-17 óra között, kizárólag Magyarország területén végzi. Ha a GLS munkatársai nem tudják az első alkalommal kézbesíteni a csomagot, akár még további két alkalommal is megkísérelik a kiszállítást.

Kérjük, hogy rendelése leadásakor tüntesse fel telefonszámát és e-mail címét, hogy a futár kapcsolatba tudjon lépni Önnel. Amennyiben az időpont vagy a szállítási cím nem megfelelő, kérjük vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálattal.

Ideális esetben a csomagot GLS munkatársai személyesen Önnek kézbesítik. Aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot, vagy az Ön nevében az egyik családtagja veszi át a küldeményt.

A GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e Önnek a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni. Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.

GLS ügyfélszolgálat (H-P: 7:00-20:00): +36 1 802 0265.



Visszaküldés esetén kérjük az alábbi címre küldje a csomagot:

GLS - General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. - Vision Express Webshop részére
Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

A visszaküldés díja minden esetben a megrendelőt terheli. Utánvételes csomagot nem áll módunkban átvenni.

Megrendelt napszemüveg csomagolása

Sokszor kérdés ügyfélszolgálatunkon, hogy hogyan tudjuk úgy becsomagolni a napszemüveget, hogy töretlen és sérülésmentes módon érkezzen otthonában. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan óvjuk a megrendelt napszemüveget.

A rendeléseket nagyon szép, erős kartonból készült dobozban szállítjuk, a napszemüveget minden esetben becsomagoljuk fóliába és belsejébe térkitöltő légpárnát teszünk, így garantáljuk, hogy tökéletesen épp formában érkezzen meg a rendelt napszemüveg.