INGYENES szállítás minden megrendelésre! INGYENES szállítás minden megrendelésre!

Visszaküldés

Visszaküldés és elállás

Meggondolta magát? Mégis másik színt vagy másik modellt választana? Nincs rizikó, a megrendelt terméket 14 napon belül lehetősége van visszaküldeni számunkra, és mi visszatérítjük Önnek a vásárlási értéket. Kérjük mindig írja meg a visszaküldés okát, segítve ezzel munkánkat.

A termék visszaküldéséhez kérjük, töltse ki formanyomtatványunkat és a kézbesítés napjától számított 14 napon belül küldje vissza.

Erre két lehetősége van:

  • email-ben (Vevőszolgálatunk email címe: webshop@visionexpress.hu)
  • postai úton. (Vision Express Vevőszolgálat, 1113 Budapest, Bocskai út 134-146.)

A letölthető, nyomtatható elállási nyilatkozatot itt találja. Az elállási nyilatkozatra és a vevőszolgálatunknak címzett email-ben ne felejtse el a megrendelés számot megadni. (Email esetében kérjük, hogy a tárgy mezőben tüntesse fel.)

Amennyiben a postai úton történő visszaküldést választja, kérjük jelezze felénk email-en is, hiszen előfordulhat, hogy a postai szállítás késik, Ön pedig kicsúszik a határidőből.

Amennyiben a terméket cserélni szeretné, sajnos arra webshopunkon egy megrendelés keretén belül nincs lehetősége.

Visszaküldés esetén figyeljen arra, hogy csak sértetlen, hibátlan terméket áll módunkban visszavenni, melyet az eredeti csomagolásban küld vissza számunkra. Bankkártyás és utánvételes fizetés esetén is szükségünk van az elállási nyilatkozaton a bankszámla szám feltüntetésére, mert a visszatérítést az eredeti fizetési mód alapján végezzük.

A megrendelés visszaküldésének költsége a vásárlót terheli. Sajnos, az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a vásárlót semmilyen más költség nem terheli.

A csomagot az alábbi címre várjuk:

GLS - General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Vision Express Webshop
2351 Alsónémedi, 
GLS Európa u. 2.

Minden beérkező csomagot és terméket alaposan átvizsgálunk. Azonban nem tudjuk elfogadni az elállást amennyiben az alábbi feltételek közül bármelyik nem teljesül:

  • A terméknek az eredeti csomagolásában, a tokjával és minden kiegészítőjével együtt kell visszaérkeznie.
  • A terméknek használatlan, viseletlen állapotban kell lennie.
  • A termék nem lehet sérült (a lencsék és a keret nem lehet karcos, vagy nem lehet látványosan hordott állapotú).
  • Minden eredetiséget igazoló címkét és gyártói pecsétet mellékelni kell
  • A csomagolásnak és postázási módnak biztonságosnak kell lennie. Az Vision Express Webshop nem vonható felelősségre azokért a termékekért, amik megsérültek, vagy elvesztek útközben. Amennyiben postai úton történik a visszaküldés, kérjük őrizze meg a postai bizonylatot a csomag feladásáról.

Amint az általad visszaküldött termék átesett a minőségellenőrzésen és raktárunk azt feldolgozta, küldünk számodra egy üzenetet és elindítjuk a visszatérítési folyamatot - a teljes folyamat átlagosan 14 napig is tarthat. 2-5 munkanappal a visszatérítés rögzítése után meg fog jelenni az összeg a bankszámládon. Azonban ez eltérhet a kártyatársaságod, a bankkártyád típusa vagy az azt kiállító bank saját ügymenete alapján.

Sérült termékek

Mindent megteszünk annak érdeklőben, hogy a megrendelt szemüveged sértetlenül, hibátlan állapotban érkezzen meg. Az alábbi képeken láthatod a csomagolásunkat.

Nagyon sajnáljuk, hogy minden igyekezetünk ellenére ez történt veled. Minden terméket ellenőrzünk csomagolás előtt, csakis hibátlan, sérülésmentes, eredeti termékeket küldünk. Amennyiben mégis ez történik, kérjük, hogy készítsen fényképet a kapott termékről, a csomagolásról, és azonnal küldje el nekünk a Vision Express Vevőszolgálat részére, hogy kollegánk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot (webshop@visionexpress.hu).

Kérjük szíveskedjen a terméket eredeti csomagolásban részünkre visszaküldeni. Ebben az esetben a szállítási díjat megtérítjük.